
23 d’octubre de 2010: Wikileaks publica més de quatre-cents mil documents secrets dels EUA sobre la guerra de l’Irac
23 d’octubre de 2010: Alliberant la cultura perquè sigui cultura
Podem començar a pensar el nostre món a la imatge i semblança de cadascú. Les tecnologies han posat al nostre abast, d’una manera senzilla, mitjans per fer sentir la nostra veu, expandir la nostra creativitat i defensar els drets democràtics.
I en l’àmbit de la formació al llarg de la vida, com ens afecten aquests canvis? Veieu la formació virtual com una oportunitat d’aprendre d’una altra manera? Què en sabeu de wikis, twitters, facebook…? Són instruments eficaços en les relacions amb les institucions públiques? Aporten alguna cosa de nou i, sobretot, útil a l’hora de millorar la feina? Podem aprendre-hi més i millor? És possible tunejar-se la formació?
TU també hi pots dir la teva i afegir la teva veu a la de la V Jornada sobre formació oberta a les administracions públiques del dia 9 de novembre on cuinarem aprenentatge virtual i compartirem receptes. Som-hi?
