
Empatia… El passat 14 de juny es va celebrar la Jornada d’Accessibilitat Web i d’Aplicacions a l’EAPC, i us puc assegurar que em ressonen molts dels exemples i vivències que s’hi van explicar; també alguna situació concreta que hi vaig viure em va fer adonar que, malgrat que la nostra intenció és no deixar ningú enrere, encara tenim molt camí per recórrer.
L’objectiu de la jornada era reflexionar sobre l’accessibilitat web i les aplicacions mòbils, perquè volem que tota la ciutadania pugui accedir-hi amb independència de les seves característiques personals, siguin visuals, auditives, cognitives, motrius, etc., i no deixar ningú fora.
Aprofito aquest article per compartir amb vosaltres algunes de les reflexions que s’hi van tractar i que s’han quedat a la meva motxilla d’aprenentatges.Llegeix més »
La incorporació del terme “gestió del coneixement” a l’Administració
El motto d’Ivàlua és ‘Avaluar per millorar’, i l’objecte de millora no és altre que la vida de les persones. Aquest és o hauria de ser l’objectiu final de tota política pública, i l’avaluació hi contribueix perquè examina si una política dona resposta a les necessitats de la ciutadania, si està ben dissenyada, si s’ha implantat bé i, per tant, cobreix la població que ha de cobrir, si té l’impacte esperat, i si els diners estan ben invertits – és a dir, si hi ha o no una manera més eficient de resoldre el problema específic.
Per publicar un comentari heu de iniciar sessió.